It-system smadrer ny Yousee-boks

Den Yousee-projektleder der besluttede, at to interne it-systemer skulle samkøres i samme uge som Yousee lancerede sin nye tv-boks, har nok fortrudt. Bitterligt. Migrationen har nemlig resulteret i, at en række kunder hverken kan se tv på iPhone, tablets eller den nye tv-boks. Og de er sure.

I første omgang troede brugerne, at det var boksen, den var gal med. Men det viser sig, at det er gået ud over samtlige web-tjenester. Yousees Facebook-side flyder over med rasende kommentarer som disse:

 

 

Relaterede artikler


“Problemet har intet med boksen at gøre. Det skyldes, at vi er i gang med at lave migrering mellem to it-systemer internt i virksomheden,” siger Rasmus Avnskjold, der er presserådgiver hos Yousee, til BT.

 

Ifølge Rasmus Avnskjold berører problemet kun 300 kunder og han forventede oprindeligt at problemet ville blive løst natten til i dag. På Yousees driftsider kan man dog se, at det er skubbet til klokken 14.00 i dag.

Back to top button

Vi lever af annoncer

Hejsa kære læser. Vi kan se, at du bruger en Adblocker. Det er vi superkede af. Som et lille medie er vi afhængige af annoncekroner for at kunne levere gratis indhold til dig. Vi vil derfor bede dig om at lukke for din AdBlocker eller i det mindste give vores site lov til at vise bannere, hvis du gerne vil læse vores indhold. Med venlig hilsen iNPUT.