Gadgets

Power: Black Friday er en kæmpe succes

På Facebook er mange kunder utilfredse, men Power mener selv, at Black Friday er en kæmpe succes

Der er skrevet meget om, at tilbuddene ikke er gode nok, og at Black Friday er en svag omgang i Danmark. På Facebook er der også utilfredse kunder på butikkernes Facebooksider, fordi de ikke mener, at tilbuddene er gode nok. Ifølge Power er Black Friday dog en bragende succes.

“Man kan starte med at sige, at det har været en fantastisk succes. Vores hjememside brød godt nok ned den første halve time. Vi har prøvet at planlægge det ved at købe en masse ekstra serverplads, men det var alligevel ikke nok til det store pres.
Vi har haft mange hundrede i kø ude foran vores varehuse, så hvis man skal kigge på det store hele, er det gået rigtig godt”, siger Simon Frølich, Kommunikationsansvarlig, Power.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Men hvordan kan det være, at man f.eks. kun sparer 10 procent på hardware til computere – er det et Black Friday tilbud?

“Det er vigtigt, at folk også gør sig nogle overvejelser, inden de går ud og handler. Hvis man ser på Pricerunner, så ligger Power godt. Vi har en robot, der automatisk giver ti procent på den vejledende pris, og så giver vi yderligere ti procent på Black Friday. Så hvis man alligevel er ude og købe et billigt TV eller Macbook, og man står og mangler noget hardware, så kan man spare yderligere ti procent”.

Allerede i morges, var mange af jeres tilbud udsolgt på hjemmesiden, hvordan kan det være?

“Jeg har ikke fået tallene endnu, men sidste år havde vi 18000 besøgende i sekundet, så hvis vi har hundred stk. af et produkt, så ryger det meget hurtigt. Men vi har stadig mange tilbud i vores POWERHOUSES, så man kan gå derned og gøre en god handel”.

Men kan du forstå den kritik, som mange kunder skriver på jeres Facebookside?

Artiklen fortsætter efter annoncen

“Jeg har svært ved at se, om folk er glade eller sure ved nogle relativt få henvendelser på Facebook. Men hvis jeg kigger på, hvor mange tusinde mennesker der har været inde og kigge i Power i Odense, hvor jeg er i dag, så er der ikke noget, der fortæller mig, at vi har sure kunder”, forklarer Simon Frølich.

Sidste år blev der omsat for 2 milliarder kroner på Black Friday. Butikkerne regner med, at den rekord bliver slået i år.

 

Tags
Back to top button

Tillid og gennemsigtighed er vigtigt for os.

Vi benytter cookies. Det er en lille tekstfil, der husker dine indstillinger, så du får en bedre oplevelse på sitet. Når du klikker dig videre til siden accepterer du, at vi benytter disse cookies til at indsamle anonyme data om dine aktiviteter på sitet og dele dem med vores samarbejdspartnere. De data kan bruges til at målrette annoncer til dig. Du kan læse mere om dette i vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Privacy Settings saved!
Cookieindstillinger

Når du besøger iNPUT oprettes der små kodetumper, der gemmer og henter anonyme data, på din enhed – såkaldte cookies. Her kan du styre hvilke cookies du vil modtage.

Disse cookies er nødvendige for at få websitet til at fungere og kan ikke slås fra i vores systemer.

For at bruge dette website kræves følgende tekniske cookies aktiveret.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Bruges af chatsystemet Disqus til at huske brugerens login på tværs af sites.
  • __jid

Af performancemæssige årsager bruger vi Cloudflare som CDN netværk. Dette bruger cookien "__cfduid" af sikkerhedsmæssige grunde. Denne cookie er nødvendig og kan ikke deaktiveres.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services